哥哥與嫂嫂花了大半年時間籌備,
一個非常華麗, 感人的婚禮,
昨天終於美滿完成~!
全場最感動的時刻可說是雙方致謝詞的部分
哥哥在眾人面前對嫂嫂說
"沒有了你...我是不行的.....
富貴...我會與你一起分享,
有難..就等我一個人去承擔......"
這番說話, 我想對任何一個女生來說也會忍不住流淚~!!
雙方對父母的感激, 我想也是另一個讓人流淚的環節
的確, 沒有父母二十多年的栽培
他們也不會有這此成就!!
希望爸爸的怒火也會隨着哥哥說完這番謝詞而熄滅~!!
*************************
晚宴中發生了一個小插曲
肥嘟嘟的表姨甥女大聲地讚我是"靚女"
kakakaka
笑死我了!
2010年1月18日 星期一
2010年1月15日 星期五
好灰....
我也不愛原地踏步
我也有為我的將來想過
如果我是那種只會看住別人努力, 自己就站在原地, 期望別人眷顧的人
那麼我為什麼要這麼辛苦進修?
為的是希望事業路途會好行一點!
為什麼要在未找到一份好工之前替人補習?
為的是希望可以儲多一點錢
為的就是想讓你知道你不是一個人在努力
我也有盡我的努力
但原來只是因為一個考試
我的努力被否定
我知道好多事都不是說了就立即可以實行
只是...我真的希望可以早點實行而已!
如果我的說話令你感覺到很有壓力
我想..以後我都不會再提了!
我也有為我的將來想過
如果我是那種只會看住別人努力, 自己就站在原地, 期望別人眷顧的人
那麼我為什麼要這麼辛苦進修?
為的是希望事業路途會好行一點!
為什麼要在未找到一份好工之前替人補習?
為的是希望可以儲多一點錢
為的就是想讓你知道你不是一個人在努力
我也有盡我的努力
但原來只是因為一個考試
我的努力被否定
我知道好多事都不是說了就立即可以實行
只是...我真的希望可以早點實行而已!
如果我的說話令你感覺到很有壓力
我想..以後我都不會再提了!
2010年1月14日 星期四
2010年1月11日 星期一
身在福中
一直以來都不太滿意我的公司
過去數月都不停找找新工作
但新的工作不是要求勁O.T, 就是飛到勁誇張
私人的時間肯定沒有了, 但人工會多幾多呢?
哪就要看我有否sales 既能力~!
這方面...其實我是有信心的!
但我想深一點...我可以一個月都不見我的豬豬麼?
不要說一個月...一個星期都已經想死~
再想一想, 雖然現在我的人工是有點少
但比起很多大學生...我已經是幸運的一群~!
而且我又超準時放工
或者..我也要換個角度欣賞一下我這份工了~!
想到這裡.....我已經不想再把女強人作為目標了
還是做個小女人比較開心~!
辛辛苦苦賺多一點錢, 兩人可能可以住大一點的屋, 但就聚少離多,
這樣的生活, 我想大概也沒有人會願意~
每天放工可以回家做飯等待愛人回來
這種感覺對我來說已經很窩心了~
**************************************
昨天你跟我說的承諾, 我真的很感動
希望我不要等太久就好了!!
過去數月都不停找找新工作
但新的工作不是要求勁O.T, 就是飛到勁誇張
私人的時間肯定沒有了, 但人工會多幾多呢?
哪就要看我有否sales 既能力~!
這方面...其實我是有信心的!
但我想深一點...我可以一個月都不見我的豬豬麼?
不要說一個月...一個星期都已經想死~
再想一想, 雖然現在我的人工是有點少
但比起很多大學生...我已經是幸運的一群~!
而且我又超準時放工
或者..我也要換個角度欣賞一下我這份工了~!
想到這裡.....我已經不想再把女強人作為目標了
還是做個小女人比較開心~!
辛辛苦苦賺多一點錢, 兩人可能可以住大一點的屋, 但就聚少離多,
這樣的生活, 我想大概也沒有人會願意~
每天放工可以回家做飯等待愛人回來
這種感覺對我來說已經很窩心了~
**************************************
昨天你跟我說的承諾, 我真的很感動
希望我不要等太久就好了!!
2009年11月30日 星期一
久違了...
已有一段頗長的時間update 個blog了
很多次....都想寫寫心中所想
但一打開個blog...因"懶"的原故
又回復到"hea"的狀況
這段時間....發生了很多很多事
有開心的, 也有不愉快的
看到細佬快將成為老闆
我也為他感興奮
同時....亦很佩服他的奮鬥&野心
能從失敗中吸取教訓...小小年紀有如此作為
相信父母亦感恩惠!
而一些事...令我對將來產生恐懼
我會在想.....到了我的時候又會怎麼樣??!
我有否能力令各方面取得平衡, 可否令身邊每一個人都滿意,
出現了問題要怎樣處理, 取捨?!
有時, 不得不接受這個殘忍的事實
大多不愉快令人苦惱的事....源頭也都只是因為一個"錢"字!!
不論你是月入幾千, 或是月入數萬
知足常樂...其實任何一個人都曉得說
但要實踐...談何容易.....
很多次....都想寫寫心中所想
但一打開個blog...因"懶"的原故
又回復到"hea"的狀況
這段時間....發生了很多很多事
有開心的, 也有不愉快的
看到細佬快將成為老闆
我也為他感興奮
同時....亦很佩服他的奮鬥&野心
能從失敗中吸取教訓...小小年紀有如此作為
相信父母亦感恩惠!
而一些事...令我對將來產生恐懼
我會在想.....到了我的時候又會怎麼樣??!
我有否能力令各方面取得平衡, 可否令身邊每一個人都滿意,
出現了問題要怎樣處理, 取捨?!
有時, 不得不接受這個殘忍的事實
大多不愉快令人苦惱的事....源頭也都只是因為一個"錢"字!!
不論你是月入幾千, 或是月入數萬
知足常樂...其實任何一個人都曉得說
但要實踐...談何容易.....
2009年9月11日 星期五
痴膠花既C奶
成日都被迫聽個C奶發脾氣
唔米因為C奶係個老頂, 鬼俾反應呀!!!
俾反應...又要被話WOR
關Q我事呀????
好心就train下自己d EQ啦~
郁D就拍枱!成日就聽到有人鬧鬧鬧鬧...
雖然唔米鬧我, 但係成日咁...我會神經衰弱架~!!
(佢坐響我對面架!!又要無partition wor!)
理下我感受啦~
嗚嗚.....
明明知道我有單要做, 雖然唔米D乜大單, 但係都要做架?!
自己無野做到執5年都無執過既野
房外面D人無野做到non-stop大聲講大聲笑
C奶聽到又火滾~!
但係咁唔代表個個人都無野做GOR WOR???
成日響人面前講自己有幾勁
真係唔好意思,
我唔米好覺lor~!
只係經驗比我多而已~!
唉...幾時至搵到新工呢??
再咁落下...我就會成為一個怨婦架啦~!
唔米因為C奶係個老頂, 鬼俾反應呀!!!
俾反應...又要被話WOR
關Q我事呀????
好心就train下自己d EQ啦~
郁D就拍枱!成日就聽到有人鬧鬧鬧鬧...
雖然唔米鬧我, 但係成日咁...我會神經衰弱架~!!
(佢坐響我對面架!!又要無partition wor!)
理下我感受啦~
嗚嗚.....
明明知道我有單要做, 雖然唔米D乜大單, 但係都要做架?!
自己無野做到執5年都無執過既野
房外面D人無野做到non-stop大聲講大聲笑
C奶聽到又火滾~!
但係咁唔代表個個人都無野做GOR WOR???
成日響人面前講自己有幾勁
真係唔好意思,
我唔米好覺lor~!
只係經驗比我多而已~!
唉...幾時至搵到新工呢??
再咁落下...我就會成為一個怨婦架啦~!
2009年9月8日 星期二
訂閱:
意見 (Atom)
