已有一段頗長的時間update 個blog了
很多次....都想寫寫心中所想
但一打開個blog...因"懶"的原故
又回復到"hea"的狀況
這段時間....發生了很多很多事
有開心的, 也有不愉快的
看到細佬快將成為老闆
我也為他感興奮
同時....亦很佩服他的奮鬥&野心
能從失敗中吸取教訓...小小年紀有如此作為
相信父母亦感恩惠!
而一些事...令我對將來產生恐懼
我會在想.....到了我的時候又會怎麼樣??!
我有否能力令各方面取得平衡, 可否令身邊每一個人都滿意,
出現了問題要怎樣處理, 取捨?!
有時, 不得不接受這個殘忍的事實
大多不愉快令人苦惱的事....源頭也都只是因為一個"錢"字!!
不論你是月入幾千, 或是月入數萬
知足常樂...其實任何一個人都曉得說
但要實踐...談何容易.....
2009年11月30日 星期一
2009年9月11日 星期五
痴膠花既C奶
成日都被迫聽個C奶發脾氣
唔米因為C奶係個老頂, 鬼俾反應呀!!!
俾反應...又要被話WOR
關Q我事呀????
好心就train下自己d EQ啦~
郁D就拍枱!成日就聽到有人鬧鬧鬧鬧...
雖然唔米鬧我, 但係成日咁...我會神經衰弱架~!!
(佢坐響我對面架!!又要無partition wor!)
理下我感受啦~
嗚嗚.....
明明知道我有單要做, 雖然唔米D乜大單, 但係都要做架?!
自己無野做到執5年都無執過既野
房外面D人無野做到non-stop大聲講大聲笑
C奶聽到又火滾~!
但係咁唔代表個個人都無野做GOR WOR???
成日響人面前講自己有幾勁
真係唔好意思,
我唔米好覺lor~!
只係經驗比我多而已~!
唉...幾時至搵到新工呢??
再咁落下...我就會成為一個怨婦架啦~!
唔米因為C奶係個老頂, 鬼俾反應呀!!!
俾反應...又要被話WOR
關Q我事呀????
好心就train下自己d EQ啦~
郁D就拍枱!成日就聽到有人鬧鬧鬧鬧...
雖然唔米鬧我, 但係成日咁...我會神經衰弱架~!!
(佢坐響我對面架!!又要無partition wor!)
理下我感受啦~
嗚嗚.....
明明知道我有單要做, 雖然唔米D乜大單, 但係都要做架?!
自己無野做到執5年都無執過既野
房外面D人無野做到non-stop大聲講大聲笑
C奶聽到又火滾~!
但係咁唔代表個個人都無野做GOR WOR???
成日響人面前講自己有幾勁
真係唔好意思,
我唔米好覺lor~!
只係經驗比我多而已~!
唉...幾時至搵到新工呢??
再咁落下...我就會成為一個怨婦架啦~!
2009年9月8日 星期二
2009年9月5日 星期六
again
為何每次令我有衝動寫寫blog的...都是不愉快的事呢??!
今天發生的事
在這二十幾年來都斷斷續續上演了很多次~!!
談不上誰是誰非
只是每次遇見這情形
都不知如何是好~
心裡有的...是無限驚慌
我決意離去
深知你是限度無奈
我真的說不出原因
即使我回去不能解決問題~
但...至少也可令氣氛緩和一點!
今天發生的事
在這二十幾年來都斷斷續續上演了很多次~!!
談不上誰是誰非
只是每次遇見這情形
都不知如何是好~
心裡有的...是無限驚慌
我決意離去
深知你是限度無奈
我真的說不出原因
即使我回去不能解決問題~
但...至少也可令氣氛緩和一點!
2009年8月31日 星期一
2009年8月20日 星期四
又到自我反思的時候
時間過得真快
又一年了~!
回望過去的一年,
書終於讀完~
一直困擾住我的問題亦開始有好轉的跡象
與家人的關係也和睦了
但...除了這些
其餘的事.....實在令我眉頭深鎖!
開始覺得自己高不成低不就
在金融海瀟影響下.....人工減了
繼續做我的老本行又要搵到錢既
就要不停飛,
其實我是嚮往這種生活
但...要顧慮的..太多了
而且...現在不是你選工, 而是工選你!
愈來愈覺得前路茫茫
以為人生中又多個知己
但原來只是發了一埸夢
既然是這樣
我也不免強
而最近...身邊出現了一群天使和魔鬼
其實很贊同魔鬼的說話, 但又實在不捨得放手
一直只有我對人呼呼喝喝
不用開口就有人自動為我打點一切
但現在卻發現原來是要自己照顧自己
得不到別人關愛的同時又被要求做一個賢內助!
愈來愈發覺一遇到不愉快的事
只好躲在一角哭
想到這裡..已經不想再寫下去了
實在有點失落了!
又一年了~!
回望過去的一年,
書終於讀完~
一直困擾住我的問題亦開始有好轉的跡象
與家人的關係也和睦了
但...除了這些
其餘的事.....實在令我眉頭深鎖!
開始覺得自己高不成低不就
在金融海瀟影響下.....人工減了
繼續做我的老本行又要搵到錢既
就要不停飛,
其實我是嚮往這種生活
但...要顧慮的..太多了
而且...現在不是你選工, 而是工選你!
愈來愈覺得前路茫茫
以為人生中又多個知己
但原來只是發了一埸夢
既然是這樣
我也不免強
而最近...身邊出現了一群天使和魔鬼
其實很贊同魔鬼的說話, 但又實在不捨得放手
一直只有我對人呼呼喝喝
不用開口就有人自動為我打點一切
但現在卻發現原來是要自己照顧自己
得不到別人關愛的同時又被要求做一個賢內助!
愈來愈發覺一遇到不愉快的事
只好躲在一角哭
想到這裡..已經不想再寫下去了
實在有點失落了!
2009年8月17日 星期一
我又錯了
其實...要我自己一個人離去
真的很害怕!!
但我知道...我今天的行為已經令你極不愉快
我也只好裝作堅強地離開!
食飯時...聽到你的言談,
我就更加討厭我自己
如果不是我這樣做, 你也不會那麼樣~!
知道你愈來愈多事要顧慮
其實真的不想令你更加苦惱
但希望你能體會每一個人都有自己的壓力
真不想到了周未仍要各自各做自己的事
我也只想希望能取得一個平衡點.....
真的很害怕!!
但我知道...我今天的行為已經令你極不愉快
我也只好裝作堅強地離開!
食飯時...聽到你的言談,
我就更加討厭我自己
如果不是我這樣做, 你也不會那麼樣~!
知道你愈來愈多事要顧慮
其實真的不想令你更加苦惱
但希望你能體會每一個人都有自己的壓力
真不想到了周未仍要各自各做自己的事
我也只想希望能取得一個平衡點.....
2009年8月13日 星期四
2009年8月4日 星期二
D人都痴痴地架!
經過深入了解
個班C奶都腎腎地架!!!!
終於知點解佢地係咁話貴~!
話應該$128
自己向船家BOOK船
自己prepare到會,
自己攞埋d野上船!!
攪咁多野...都係平個廿蚊一個人!!!!
連個M記set meal都買唔到!
我至唔會做呢d野呀!!
已經用左本小姐好多心血&私人時間架啦!!
我至無咁on車!!!
最仆街係話我俾人呃lor!!!
個班正目咀嚟架!!!
呃咩呃jack!
都係個句...覺得我俾人呃又唔早出聲??
我完全唔覺得我係俾人呃lor!
呢個已經係公價嚟個wor!
覺得貴又要join????
自己攪丫笨!!!!
arrrrrrrrrrrrrr..好鬼嬲呀!!!!!
個班C奶都腎腎地架!!!!
終於知點解佢地係咁話貴~!
話應該$128
自己向船家BOOK船
自己prepare到會,
自己攞埋d野上船!!
攪咁多野...都係平個廿蚊一個人!!!!
連個M記set meal都買唔到!
我至唔會做呢d野呀!!
已經用左本小姐好多心血&私人時間架啦!!
我至無咁on車!!!
最仆街係話我俾人呃lor!!!
個班正目咀嚟架!!!
呃咩呃jack!
都係個句...覺得我俾人呃又唔早出聲??
我完全唔覺得我係俾人呃lor!
呢個已經係公價嚟個wor!
覺得貴又要join????
自己攪丫笨!!!!
arrrrrrrrrrrrrr..好鬼嬲呀!!!!!
2009年8月3日 星期一
吃力不討好~!
明知攪d咁既野都係好鬼煩架喇~!
但係我今次都的起心肝攪番次
目的都係想等d好耐無見過既朋友仔可以去嚟聚下
等大家可以識多d人..等自己個生活圈子大d
我真係有格過價!
問過d 朋友仔佢地之前去幾錢!
我真係無從中揪水
但係點解d人要去完都要話我貴!
好婉轉咁問我係米俾人呃?!
真係想問句...覺得貴點解仲要join我地呢??
大可你地自己book一隻船丫??!!
就算真係俾人呃又點呢??錢一早就過左人地個銀包里!
我係預左有人有complain
但係矛頭唔好對住我既人格lor!
現實d講句
就算我係有markup到
大家你情我願既
你都無得怨我貴gor wor!
唉..下次都係唔攪咁大壇野la!!!!!
但係我今次都的起心肝攪番次
目的都係想等d好耐無見過既朋友仔可以去嚟聚下
等大家可以識多d人..等自己個生活圈子大d
我真係有格過價!
問過d 朋友仔佢地之前去幾錢!
我真係無從中揪水
但係點解d人要去完都要話我貴!
好婉轉咁問我係米俾人呃?!
真係想問句...覺得貴點解仲要join我地呢??
大可你地自己book一隻船丫??!!
就算真係俾人呃又點呢??錢一早就過左人地個銀包里!
我係預左有人有complain
但係矛頭唔好對住我既人格lor!
現實d講句
就算我係有markup到
大家你情我願既
你都無得怨我貴gor wor!
唉..下次都係唔攪咁大壇野la!!!!!
2009年7月28日 星期二
黑
wuwu....呢個幾日都好黑呀>.<
發現自己一個月前做漏野
又要炸炸林補獲!
一日之內發現同事做錯幾樣野要我咩獲
電話入左水死左
仲要俾細佬話(佢5,6年無鬧過我)
以為今日整番好...
但係發現個電話發滾
=.=""未整好!!!
又唔記得響豬仔屋企攞走部mp4
攪到我無歌聽!!
尋日用完張saving a/c+credit card二合一既card
唔認得響atm道攞番張card坎
今日lunch至發現呀!!!
好驚驚俾人攞左張card碌~!!
唉....
連我間房既燈都要玩我!!
好壞唔壤....響我咁黑既時候至嚟壞~!
wuwu...
黑開真係有條路架~
都唔知聽日又有d mud黑仔野啦~!
發現自己一個月前做漏野
又要炸炸林補獲!
一日之內發現同事做錯幾樣野要我咩獲
電話入左水死左
仲要俾細佬話(佢5,6年無鬧過我)
以為今日整番好...
但係發現個電話發滾
=.=""未整好!!!
又唔記得響豬仔屋企攞走部mp4
攪到我無歌聽!!
尋日用完張saving a/c+credit card二合一既card
唔認得響atm道攞番張card坎
今日lunch至發現呀!!!
好驚驚俾人攞左張card碌~!!
唉....
連我間房既燈都要玩我!!
好壞唔壤....響我咁黑既時候至嚟壞~!
wuwu...
黑開真係有條路架~
都唔知聽日又有d mud黑仔野啦~!
2009年7月24日 星期五
甜
每天日出而作....日入而息
生活...真的是極度枯燥~
而經常...工作的壓力真的令人有呼吸不了的感覺
能夠得到身邊人的關心, 問候
對我來說...
已經很窩心了
只想對真心關心過我, 開解過我的人說"謝謝"
生活...真的是極度枯燥~
而經常...工作的壓力真的令人有呼吸不了的感覺
能夠得到身邊人的關心, 問候
對我來說...
已經很窩心了
只想對真心關心過我, 開解過我的人說"謝謝"
2009年7月23日 星期四
時下d年青人咁無禮貌既??
其實朋友詠講得好岩
只不過是小事
我亦不用那麼激氣~!
但每當我想到我咁主動攪d活動出嚟
都只等大家可以出來gather一下...多個chance識下新朋友仔
我又唔米搵我d fd笨, 做我d fd既生意!!!
一句"why so expensive?"
完成覺得自己食力不討好~!!
攪一次咁既活動都好傷神架!
又要擔心唔人嚟,
cfm嚟喇...
又唔米個個都咁聽話自動俾錢wor,
攪到自己好似收數婆咁!
唉....我諗我都要同自己講句...
咁火爆小心爆血管呀~!
只不過是小事
我亦不用那麼激氣~!
但每當我想到我咁主動攪d活動出嚟
都只等大家可以出來gather一下...多個chance識下新朋友仔
我又唔米搵我d fd笨, 做我d fd既生意!!!
一句"why so expensive?"
完成覺得自己食力不討好~!!
攪一次咁既活動都好傷神架!
又要擔心唔人嚟,
cfm嚟喇...
又唔米個個都咁聽話自動俾錢wor,
攪到自己好似收數婆咁!
唉....我諗我都要同自己講句...
咁火爆小心爆血管呀~!
2009年7月21日 星期二
2009年7月18日 星期六
忙.....
很久沒有update過啦~
自出trip回來..一直都很忙....很累
7月頭已經開始游下游下~
正是因為太游閒既關係
我就與麥雞妹妹一起策劃我們的台灣自由行喇~!!
成個星期返到公司都心思思...有件事咁~!
完全concentrate唔到
不可以再繼續下去了!!!
就襯小wing wing生日唔洗我地陪個日...即係尋晚
上左麥雞妹妹家密"jump"
陳auntie真的是口甜舌滑
一見到我就不停讚我靚, meanwhile又踩自己個女
hohoho...
麥雞妹妹一早就同我講左陳auntie的廚技遜色過我媽媽(真係唔知wor)
點知auntie為了避免自己的廚藝在我面前捕光
我們就食KFS作晚餐~
kakakkaa....
傾到11點幾...
大致上我們的台北+台中的行情都傾得7788喇~
機票, 住宿都book左
怎樣乘車到那些景點都記錄了~!!
我們會於8月22日 (即本小姐之生辰當日)
乘最早一班機到台北
再立即乘高鐡到嘉義市
book了車到阿里山去~!
到步後於阿里山遊覽一番,
晚上入住欣欣民宿(最方便而又最平的那間民宿)
明日一早就上山觀賞日出~
大約正午...就會乘去返回台北
估計....到達台北都已經是4點又多架啦~
checkin完就立即去美極推介的冰館食"冰"
之後就去中正紀念堂-->美極極力推介的火鍋店(這店竟然收20:40 =m=)
-->師大夜市-->西門町if有時間
第3天
又要一早起床
乘7:30那班火車到瑞芳--> 轉乘公車到金瓜石
遊觀十三層遺址-->黃金瀑布-->廢煙道-->陰陽海
乘車回瑞芳乘13:00那班火車到十份
15:32/16:42back 瑞芳-->九份
晚上回到台北就去鼎泰豐老鋪
再去士林夜市食食食
第4日...亦係回程當日
8:00出發到圓山-->護國寺-->故事館-->忠列祠
下午就do some shopping, 買下手信
around5點就出發到機場去了~!!
第一次同wingwing n maggie去旅行
第一次同豬豬生日去旅行
第一次自己plan行程
aiya aiya...好期待呀~~~
自出trip回來..一直都很忙....很累
7月頭已經開始游下游下~
正是因為太游閒既關係
我就與麥雞妹妹一起策劃我們的台灣自由行喇~!!
成個星期返到公司都心思思...有件事咁~!
完全concentrate唔到
不可以再繼續下去了!!!
就襯小wing wing生日唔洗我地陪個日...即係尋晚
上左麥雞妹妹家密"jump"
陳auntie真的是口甜舌滑
一見到我就不停讚我靚, meanwhile又踩自己個女
hohoho...
麥雞妹妹一早就同我講左陳auntie的廚技遜色過我媽媽(真係唔知wor)
點知auntie為了避免自己的廚藝在我面前捕光
我們就食KFS作晚餐~
kakakkaa....
傾到11點幾...
大致上我們的台北+台中的行情都傾得7788喇~
機票, 住宿都book左
怎樣乘車到那些景點都記錄了~!!
我們會於8月22日 (即本小姐之生辰當日)
乘最早一班機到台北
再立即乘高鐡到嘉義市
book了車到阿里山去~!
到步後於阿里山遊覽一番,
晚上入住欣欣民宿(最方便而又最平的那間民宿)
明日一早就上山觀賞日出~
大約正午...就會乘去返回台北
估計....到達台北都已經是4點又多架啦~
checkin完就立即去美極推介的冰館食"冰"
之後就去中正紀念堂-->美極極力推介的火鍋店(這店竟然收20:40 =m=)
-->師大夜市-->西門町if有時間
第3天
又要一早起床
乘7:30那班火車到瑞芳--> 轉乘公車到金瓜石
遊觀十三層遺址-->黃金瀑布-->廢煙道-->陰陽海
乘車回瑞芳乘13:00那班火車到十份
15:32/16:42back 瑞芳-->九份
晚上回到台北就去鼎泰豐老鋪
再去士林夜市食食食
第4日...亦係回程當日
8:00出發到圓山-->護國寺-->故事館-->忠列祠
下午就do some shopping, 買下手信
around5點就出發到機場去了~!!
第一次同wingwing n maggie去旅行
第一次同豬豬生日去旅行
第一次自己plan行程
aiya aiya...好期待呀~~~
2009年7月7日 星期二
出生於8月22日的我
出生於8月22日的人不論追求的想像空間、幻想或創造工作有多麼飄渺曠遠,也絕不會與生活、工作中的具體經驗脫節。
從來都不會忘記說明他們成長的根源,也充分了解自己的才幹,因此,他們十分瞧不起裝腔作勢的人,對那些因過度自負、自信而傷及自己與旁人的人,也頗不以為然。
>>係呀!!勁憎d人無料到但又裝晒野!!!
出生於8月22日的人通常都有一雙慧眼,很自然地就能欣賞日常生活中的種種事物,那雙受過訓練般的敏銳雙眼,即使是一些很容易會被他人忽略的精巧物品,他們也能領略到它的美。不用懷疑,這一天出生的人天生就是鑒賞家,也是收藏家。
>>中學時的人...真的看到很多別人不以為意的東西, 但隨着時光的流逝....這本能已經開始退化了!
大多數出生於今天的人都極有耐性,不會因一時的魯莽而破壞了詳細規劃的藍圖,一般說來,他們很擅長為自己計畫將來、勤練技藝,或甚至願意花好幾年的工夫,只為了把計畫做得更為周詳。之後,才會在最恰當的時機用充分的準備,做出最精確的出擊行動。不管他們所做的是什麼事,大半都具有相當大的原創性,同時又具有最高水準的專業程度。
>>o下.....本小姐係好無耐性既人嚟gor bor!!但係我當做一件事...我都唔會馬虎既~
出生於8月22日的人對他們的朋友、家人、伙伴與同事都很忠誠,而在另一方面,他們也非常地任性,絕不接受任何人的欺壓或作威作福。雖然在外表上他們表現得很理率、強硬與大膽,然而卻不會輕易讓別人進入他們敏感的內心世界。
>>中晒啦~
這一天出生的人也要留意,他們有神化自己的傾向。
>>@o@神化自己??hahha..我係神呀!拜我者得救!!!
其實與其死命宣稱自己絕不可能犯錯,還不如坦承犯錯、了解自己的錯誤,借由檢驗自己的行為反而更能獲得助益。他們當中資質最高的人不僅能扮演好領導者的角色,還能成為極佳的同事、參與者父母,除此之外,他們也頗能控制自己的霸氣。
>>"頗能控制自己的霸氣"都無霸氣, 何來需要control呢??
從來都不會忘記說明他們成長的根源,也充分了解自己的才幹,因此,他們十分瞧不起裝腔作勢的人,對那些因過度自負、自信而傷及自己與旁人的人,也頗不以為然。
>>係呀!!勁憎d人無料到但又裝晒野!!!
出生於8月22日的人通常都有一雙慧眼,很自然地就能欣賞日常生活中的種種事物,那雙受過訓練般的敏銳雙眼,即使是一些很容易會被他人忽略的精巧物品,他們也能領略到它的美。不用懷疑,這一天出生的人天生就是鑒賞家,也是收藏家。
>>中學時的人...真的看到很多別人不以為意的東西, 但隨着時光的流逝....這本能已經開始退化了!
大多數出生於今天的人都極有耐性,不會因一時的魯莽而破壞了詳細規劃的藍圖,一般說來,他們很擅長為自己計畫將來、勤練技藝,或甚至願意花好幾年的工夫,只為了把計畫做得更為周詳。之後,才會在最恰當的時機用充分的準備,做出最精確的出擊行動。不管他們所做的是什麼事,大半都具有相當大的原創性,同時又具有最高水準的專業程度。
>>o下.....本小姐係好無耐性既人嚟gor bor!!但係我當做一件事...我都唔會馬虎既~
出生於8月22日的人對他們的朋友、家人、伙伴與同事都很忠誠,而在另一方面,他們也非常地任性,絕不接受任何人的欺壓或作威作福。雖然在外表上他們表現得很理率、強硬與大膽,然而卻不會輕易讓別人進入他們敏感的內心世界。
>>中晒啦~
這一天出生的人也要留意,他們有神化自己的傾向。
>>@o@神化自己??hahha..我係神呀!拜我者得救!!!
其實與其死命宣稱自己絕不可能犯錯,還不如坦承犯錯、了解自己的錯誤,借由檢驗自己的行為反而更能獲得助益。他們當中資質最高的人不僅能扮演好領導者的角色,還能成為極佳的同事、參與者父母,除此之外,他們也頗能控制自己的霸氣。
>>"頗能控制自己的霸氣"都無霸氣, 何來需要control呢??
2009年6月22日 星期一
a big cross @ my back
夏日炎炎
晒黑一點...我絕不介意
但係攪到背脊一大個"交叉"就真是不快了!!!
晒成咁...點着背心出街(>.<)
要着背心...就唔可以將d頭髮束起~
但問題係本小姐係個大汗之人
(我是大汗, 但係100% sure無狐狸架!!!)
唔束起d頭髮又係會熱死!
鳴鳴.....
點算好??!
晒黑一點...我絕不介意
但係攪到背脊一大個"交叉"就真是不快了!!!
晒成咁...點着背心出街(>.<)
要着背心...就唔可以將d頭髮束起~
但問題係本小姐係個大汗之人
(我是大汗, 但係100% sure無狐狸架!!!)
唔束起d頭髮又係會熱死!
鳴鳴.....
點算好??!
2009年6月16日 星期二
2009年6月12日 星期五
不愉
原來...我沒有自己想的那麼自立
原來....我沒有自己想的那麼堅強
原來....我沒有自己想的那麼成熟
原來....我沒有自己想的那麼果斷
原來...原來....
我只是一個弱者~
對着某某的事....
實在放不低
到底......
我當那位某某是什麼呢?!
很想阻止腦海浮現那些記憶
但愈是不想記起
那些記憶就偏偏忘不了!
這算是什麼?!
好煩.........
原來....我沒有自己想的那麼堅強
原來....我沒有自己想的那麼成熟
原來....我沒有自己想的那麼果斷
原來...原來....
我只是一個弱者~
對着某某的事....
實在放不低
到底......
我當那位某某是什麼呢?!
很想阻止腦海浮現那些記憶
但愈是不想記起
那些記憶就偏偏忘不了!
這算是什麼?!
好煩.........
做到想嘔!
去完trip返到嚟,
一直都唔米好舒服~!
不過請!放!心!!!
我是沒有豬流感的!!!!
在家休息了3天....
都是累得猶如做完"咕呢"一樣~
thanks god..呢次trip都有單(better than wat we expect)
就是因為不可以OT
個人就更加拉得緊
呢個又追單..個個又要改款
今日仲要整多個要我做埋SOURCING tim!!
唉....
到底是我老了??還是輕鬆得太久所致呢??
以前...日日O到成10點都無依家咁辛苦~!
其實...可能只係唔憤氣~!!
人工無加仲要減
但係做又要做埋人地個D
commission又無我份
做埋做埋...commission都係落左人地個袋道~!!!
唉....
好唔fair呀!!!!!!!!
一直都唔米好舒服~!
不過請!放!心!!!
我是沒有豬流感的!!!!
在家休息了3天....
都是累得猶如做完"咕呢"一樣~
thanks god..呢次trip都有單(better than wat we expect)
就是因為不可以OT
個人就更加拉得緊
呢個又追單..個個又要改款
今日仲要整多個要我做埋SOURCING tim!!
唉....
到底是我老了??還是輕鬆得太久所致呢??
以前...日日O到成10點都無依家咁辛苦~!
其實...可能只係唔憤氣~!!
人工無加仲要減
但係做又要做埋人地個D
commission又無我份
做埋做埋...commission都係落左人地個袋道~!!!
唉....
好唔fair呀!!!!!!!!
2009年6月5日 星期五
Vegas Trip 札記
28th May
chchu送我機...我地一早去左機場食早餐~
1145am上機了...我坐左響機尾~好多人排隊去廁所~
成程機唔米好瞓到~!
28th 1pm(當地時間) 到達las vegas
after checkin.....free time..hoho...
我地就一支箭咁衝上的士去outlet喇~
去到coach個outlet....好恐怖呀!!!
俾$$條龍好長, 貨架都好空~
29th May
那天...我地要到Venetian setup our booth
但去做野之前, Tommy(我老細)約我地去食buffet早餐
hoho....無錯!早餐都已經好heavy!
@ vegas...基本上食buffet同睇menu叫野食係差唔多$$既~!!
同得boss食...梗係佢請啦~!
kakkaa....我地又可以save番d$$ shopping喇~!
2pm....已經攪掂lu..free time again!!!
kkaka...tommy突然講
"聽朝開show..你地兩個攪唔攪得掂??我想做完gym至過嚟."
=.=""""
actually就算佢唔米去做gym..佢都唔會郁手架啦~
30th May
開show第一日, d appintment嚟晒之後, tommy又唔見左人影
=.=""""我地都預左
於是我地就諗幾時屈佢請食飯~
結果...當日完左show...around6pm...我地就去左wynns食buffet 喇~!!
kakka...d長腳crab大隻到呢.....不過好似上年個d大條d!!!
31st May
2nd day of show...
那日好似比第一日show 忙少少~!!
當我地執緊showcase preparing for da show
美國大老細走嚟同我地say hi wor....
佢想找tommy..but佢又去左做gym =.=""
我只好同大老細講"佢行開左呀~"
做完show....我地又可以食free buffet啦~
hoho....我地save番好多呀!!!
是次是與美國公司的人食~
去了totai....同香港既差唔多...但係大好多~!!!
佢既sushi, cheese焗蝦&青口都好好味!!!
俾$$既時候, 一個老伙計去左pay bill
點知俾d老細們見到....佢地好大聲咁講
"我地個個都姓劉既...點解要你俾呀!!!"
之後就同個waiter講要佢wave左之前張bill, then叫多支beer
其中一個老闆就递左張AE 金card俾個waiter喇~
成件事...好d似黑社會大佬講數
好好笑~!!
1st June
3rd day show.....
那天...不是太忙...
於是無野做既時候就周圍望
響我地斜對面個booth既那個女仔就成為我地無事做談論的對象
1st.....佢有一雙比舒淇更豐厚既咀唇
同事語帶嘲諷對我說"佢好sexy呀...佢always都微開佢個咀"
我回答"佢只係合唔埋個口jar ma??"
kakka...
2nd......本人覺得佢唔米嚟做野, 而係嚟姣仔個lor
佢條裙..真係短到個個都wah wah聲....
佢對腳d微血管多到呢....
我地兩個booth既distance都有2,3米, 我地都睇得好清楚
平時我都愛短裙, 但做show一定會formal d lor
至好笑既係..tommy竟問我地覺唔覺得個女仔靚, why咁多男仔走去聊佢傾計~!!
n tommy"s comment係..."我覺得佢唔靚, 但唔知佢好似蜜蜂嬲蜜糖咁?!"
1st....個d唔米"男仔"..係佬嚟架!
2nd...佢又lowcut, 又miniskirt...個個including我都望住佢啦~!
3rd....佢仲要係無腰骨架...見野"i"野, 同人講野時仲要有好多小動作, like..玩頭髮, 咬杯, 扭晒腰咁講野......
sum up我同同事仔既見解...我地一致認為佢係"姣屎'登'督"!!!kakkaa...
2nd June
last day show....
個女仔應該知道我地講佢
那天只要我地有少少動作..佢都望住我地~!
那天4點完show....show後...我地又shopping lu
我地要響走之前豪番晚....就係食buffet again!!
去左一間之前未去過既 Mirage入面間buffet,
都幾平, US$24.xx, including tax
有好多野食...but d dessert就差d~!!
11點幾返到hotel...將所有戰利品攤響床道嚟張大合照先~!!
kekkee
執好喼..好累!!頂唔住都你take a nap
3rd June
5am就要去機場
瞓到3點幾, 突然醒左
望望個cellphone睇下幾點啦~
wat?!!!no response no matter I press any button on da phone~
瞓之前仲有~50%電個wor...
攪左好耐, 又charge下佢....又無事lu...真係嚇死~!!
4th June
14個鐘既flight....終於到左香港
成程機nonstop咁瞓~!!!
自己都覺得自己好勁~
臨落機既時候,
個頭好痛..成身又好興~
搭咁多次飛機..都無試過咁!!!
好驚好驚
去到health declaration checkpoint
我同d 人講左我有d唔舒服
佢地就帶左我去第二道check body temp
check到我37.4度呀~
問左我幾條問題
coz我無上呼吸道不適, 佢俾我"簡"要唔要醫生睇我, then send me to hosptial
我梗係唔制啦!!!
之後佢地都俾我走~
返到屋企...好暈好暈
爸爸媽媽都好擔心~
after bath, 再瞓過~
依家....已經無燒喇~
但仲係wing下wing下....
chchu送我機...我地一早去左機場食早餐~
1145am上機了...我坐左響機尾~好多人排隊去廁所~
成程機唔米好瞓到~!
28th 1pm(當地時間) 到達las vegas
after checkin.....free time..hoho...
我地就一支箭咁衝上的士去outlet喇~
去到coach個outlet....好恐怖呀!!!
俾$$條龍好長, 貨架都好空~
29th May
那天...我地要到Venetian setup our booth
但去做野之前, Tommy(我老細)約我地去食buffet早餐
hoho....無錯!早餐都已經好heavy!
@ vegas...基本上食buffet同睇menu叫野食係差唔多$$既~!!
同得boss食...梗係佢請啦~!
kakkaa....我地又可以save番d$$ shopping喇~!
2pm....已經攪掂lu..free time again!!!
kkaka...tommy突然講
"聽朝開show..你地兩個攪唔攪得掂??我想做完gym至過嚟."
=.=""""
actually就算佢唔米去做gym..佢都唔會郁手架啦~
30th May
開show第一日, d appintment嚟晒之後, tommy又唔見左人影
=.=""""我地都預左
於是我地就諗幾時屈佢請食飯~
結果...當日完左show...around6pm...我地就去左wynns食buffet 喇~!!
kakka...d長腳crab大隻到呢.....不過好似上年個d大條d!!!
31st May
2nd day of show...
那日好似比第一日show 忙少少~!!
當我地執緊showcase preparing for da show
美國大老細走嚟同我地say hi wor....
佢想找tommy..but佢又去左做gym =.=""
我只好同大老細講"佢行開左呀~"
做完show....我地又可以食free buffet啦~
hoho....我地save番好多呀!!!
是次是與美國公司的人食~
去了totai....同香港既差唔多...但係大好多~!!!
佢既sushi, cheese焗蝦&青口都好好味!!!
俾$$既時候, 一個老伙計去左pay bill
點知俾d老細們見到....佢地好大聲咁講
"我地個個都姓劉既...點解要你俾呀!!!"
之後就同個waiter講要佢wave左之前張bill, then叫多支beer
其中一個老闆就递左張AE 金card俾個waiter喇~
成件事...好d似黑社會大佬講數
好好笑~!!
1st June
3rd day show.....
那天...不是太忙...
於是無野做既時候就周圍望
響我地斜對面個booth既那個女仔就成為我地無事做談論的對象
1st.....佢有一雙比舒淇更豐厚既咀唇
同事語帶嘲諷對我說"佢好sexy呀...佢always都微開佢個咀"
我回答"佢只係合唔埋個口jar ma??"
kakka...
2nd......本人覺得佢唔米嚟做野, 而係嚟姣仔個lor
佢條裙..真係短到個個都wah wah聲....
佢對腳d微血管多到呢....
我地兩個booth既distance都有2,3米, 我地都睇得好清楚
平時我都愛短裙, 但做show一定會formal d lor
至好笑既係..tommy竟問我地覺唔覺得個女仔靚, why咁多男仔走去聊佢傾計~!!
n tommy"s comment係..."我覺得佢唔靚, 但唔知佢好似蜜蜂嬲蜜糖咁?!"
1st....個d唔米"男仔"..係佬嚟架!
2nd...佢又lowcut, 又miniskirt...個個including我都望住佢啦~!
3rd....佢仲要係無腰骨架...見野"i"野, 同人講野時仲要有好多小動作, like..玩頭髮, 咬杯, 扭晒腰咁講野......
sum up我同同事仔既見解...我地一致認為佢係"姣屎'登'督"!!!kakkaa...
2nd June
last day show....
個女仔應該知道我地講佢
那天只要我地有少少動作..佢都望住我地~!
那天4點完show....show後...我地又shopping lu
我地要響走之前豪番晚....就係食buffet again!!
去左一間之前未去過既 Mirage入面間buffet,
都幾平, US$24.xx, including tax
有好多野食...but d dessert就差d~!!
11點幾返到hotel...將所有戰利品攤響床道嚟張大合照先~!!
kekkee
執好喼..好累!!頂唔住都你take a nap
3rd June
5am就要去機場
瞓到3點幾, 突然醒左
望望個cellphone睇下幾點啦~
wat?!!!no response no matter I press any button on da phone~
瞓之前仲有~50%電個wor...
攪左好耐, 又charge下佢....又無事lu...真係嚇死~!!
4th June
14個鐘既flight....終於到左香港
成程機nonstop咁瞓~!!!
自己都覺得自己好勁~
臨落機既時候,
個頭好痛..成身又好興~
搭咁多次飛機..都無試過咁!!!
好驚好驚
去到health declaration checkpoint
我同d 人講左我有d唔舒服
佢地就帶左我去第二道check body temp
check到我37.4度呀~
問左我幾條問題
coz我無上呼吸道不適, 佢俾我"簡"要唔要醫生睇我, then send me to hosptial
我梗係唔制啦!!!
之後佢地都俾我走~
返到屋企...好暈好暈
爸爸媽媽都好擔心~
after bath, 再瞓過~
依家....已經無燒喇~
但仲係wing下wing下....
2009年5月25日 星期一
還有3天....
說時長,那時快
還有3天就要去疫阜了~!
有點不知所操....
擔心的...
絕不是會成為香港第n個確疹H1N1病患者
這只是小兒科
真的那麼好彩...
大不了上下報章雜誌,
與世隔絕一下而已~!
擔心的..只是工作
其實出外工作都不記得是第N次
但今次...令我有點徬徨不安
這都是因為....今次我要自己handle所有大少事項
托賴....直到現在都一切順利~
希望未來一星期也可以順順利利
我要的貨辦明天可以到手~
做show時..個個客都不是為了某某而來
****************************
題外話...
不知為什麼..
我有點期望那位伯伯回來找找我 :"p
還有3天就要去疫阜了~!
有點不知所操....
擔心的...
絕不是會成為香港第n個確疹H1N1病患者
這只是小兒科
真的那麼好彩...
大不了上下報章雜誌,
與世隔絕一下而已~!
擔心的..只是工作
其實出外工作都不記得是第N次
但今次...令我有點徬徨不安
這都是因為....今次我要自己handle所有大少事項
托賴....直到現在都一切順利~
希望未來一星期也可以順順利利
我要的貨辦明天可以到手~
做show時..個個客都不是為了某某而來
****************************
題外話...
不知為什麼..
我有點期望那位伯伯回來找找我 :"p
2009年5月20日 星期三
無奈
最近...為了很多事煩
煩公司野
煩與梁小豬之間的事
發了很多次脾氣
只想說...thanks for forgiving me for all!!!
在眾煩事中....
有一件...煩擾了我好幾天
msn過, sms過, 電話也打過
可以做的..都做了~
有日...與fd k 說起這件事...
在我不停地悔咎的時候
fd k 竟罵了我一番
"你已有raymond了, 好心就不要理其他男仔啦!"
真的是十萬個question mark
好似有人攪錯左d野...
只是一個之前與他有無限話題的朋友仔啫!!!!
只是不想朋友仔嬲我啫!!
但朋友k的這番話也有她的道理~
想過來....也許...我的行為....好像有點過了朋友的界線~
還在嬲我的朋友仔....只想告訴..我
仍當你是我的好朋友...那麼..你呢??
to ahealu...其實也不關你的事....你不用為此不開心
我只想見到我的朋友開心呢~!
煩公司野
煩與梁小豬之間的事
發了很多次脾氣
只想說...thanks for forgiving me for all!!!
在眾煩事中....
有一件...煩擾了我好幾天
msn過, sms過, 電話也打過
可以做的..都做了~
有日...與fd k 說起這件事...
在我不停地悔咎的時候
fd k 竟罵了我一番
"你已有raymond了, 好心就不要理其他男仔啦!"
真的是十萬個question mark
好似有人攪錯左d野...
只是一個之前與他有無限話題的朋友仔啫!!!!
只是不想朋友仔嬲我啫!!
但朋友k的這番話也有她的道理~
想過來....也許...我的行為....好像有點過了朋友的界線~
還在嬲我的朋友仔....只想告訴..我
仍當你是我的好朋友...那麼..你呢??
to ahealu...其實也不關你的事....你不用為此不開心
我只想見到我的朋友開心呢~!
2009年5月16日 星期六
好事發生的一天---15 May
好多好多野做...
但....其他人...上網玩online game??
唉.....叫佢做野...
叫左不但唔會做...仲會話我扮大牌
哪...做來為乜呢??
5點45分....要鎖倉了~
我才停下來....
難度hea慣了...現在辛苦少少就頭昏腦脹?!
一停手等放工就想吐....
很辛苦呢~~
*********************
一係就唔約人食飯
一食就食兩餐~
lunch同了一大學同學仔食飯
全程.....他與我的對話主要分兩部分
1. 他一生只有兩個朋友..一個就是女朋友,
另一個就是好朋友, 而那好朋友就是我了
我的反應只有一個--> =_^""""""
2. 描述他那位前pccw 同事的身段有多驕人
他那時的樣子......好金魚佬呀!!!
也是理解的...每個男人也是這樣~!
但係繪聲繪影地大談那女子..就有點.......
dinner...我同阿詠約了大頭
這次...他沒有甩底啦~!!
這是我們自踏入社會以來的第一餐飯與大頭食的飯呀!!
都成3年了!
真誇張!!!
他的樣子....依然是funny的
真人比相更像"花師奶"呀!!!
飯後....去了大頭家....
他在醫院撻的mask, alcohol prep pad, alcohol-based hand rub都送了給我
太好了....本來諗住出trip前要買既野...佢都俾晒我!!!
他仲會在醫院撻d panadol n hand cream俾我地,
真是好朋友喇..wakakkaa
我又可以save番d$$喇
kekeke...
*************************
回到家..上了msn...
見到一朋友仔的msn上寫上"果然 最可以信賴的人 還是自己"
看完這句話....我就記起....朋友仔要我不可與其他人說這件事
我是錯了...因這件事...又睡得不好了
朋友仔...我可以說的就只有sorry
但....其他人...上網玩online game??
唉.....叫佢做野...
叫左不但唔會做...仲會話我扮大牌
哪...做來為乜呢??
5點45分....要鎖倉了~
我才停下來....
難度hea慣了...現在辛苦少少就頭昏腦脹?!
一停手等放工就想吐....
很辛苦呢~~
*********************
一係就唔約人食飯
一食就食兩餐~
lunch同了一大學同學仔食飯
全程.....他與我的對話主要分兩部分
1. 他一生只有兩個朋友..一個就是女朋友,
另一個就是好朋友, 而那好朋友就是我了
我的反應只有一個--> =_^""""""
2. 描述他那位前pccw 同事的身段有多驕人
他那時的樣子......好金魚佬呀!!!
也是理解的...每個男人也是這樣~!
但係繪聲繪影地大談那女子..就有點.......
dinner...我同阿詠約了大頭
這次...他沒有甩底啦~!!
這是我們自踏入社會以來的第一餐飯與大頭食的飯呀!!
都成3年了!
真誇張!!!
他的樣子....依然是funny的
真人比相更像"花師奶"呀!!!
飯後....去了大頭家....
他在醫院撻的mask, alcohol prep pad, alcohol-based hand rub都送了給我
太好了....本來諗住出trip前要買既野...佢都俾晒我!!!
他仲會在醫院撻d panadol n hand cream俾我地,
真是好朋友喇..wakakkaa
我又可以save番d$$喇
kekeke...
*************************
回到家..上了msn...
見到一朋友仔的msn上寫上"果然 最可以信賴的人 還是自己"
看完這句話....我就記起....朋友仔要我不可與其他人說這件事
我是錯了...因這件事...又睡得不好了
朋友仔...我可以說的就只有sorry
2009年5月14日 星期四
LOSER
受了太大的打擊了....
仍未能接受!
由一開始責怪他人是發花癲
到現在...反省自己做得不對的地方
原來....我真的是一個無用的人!!
事情是可以處理得好一點,
但我偏偏給人找到機會責罵!!!
而為何眼淚永遠都是第一時間跑出來??
為何我是這樣糯弱?!!
大肚婆已放產假一星期了
要接生她的工作....太大壓力了!
我只是small potato...
如我是加了薪, 升了職
我是願意面對這壓力
但事實上...我什麼都沒有!!!
仲有9星期捱呀..
help me ar...
仍未能接受!
由一開始責怪他人是發花癲
到現在...反省自己做得不對的地方
原來....我真的是一個無用的人!!
事情是可以處理得好一點,
但我偏偏給人找到機會責罵!!!
而為何眼淚永遠都是第一時間跑出來??
為何我是這樣糯弱?!!
大肚婆已放產假一星期了
要接生她的工作....太大壓力了!
我只是small potato...
如我是加了薪, 升了職
我是願意面對這壓力
但事實上...我什麼都沒有!!!
仲有9星期捱呀..
help me ar...
2009年5月13日 星期三
怎樣會這樣
周杰倫--說好的幸福呢
妳的繪畫凌 亂著 在這個時刻
我想起噴泉 旁的 白鴿 甜蜜散 落了
情緒莫名的 拉扯 我還愛 妳呢
伴妳斷斷續續唱 著歌 假裝沒事了
時間過了 走了 愛情面臨選擇
妳冷了 倦了 我哭了
一開始的不快樂 妳用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
妳的繪畫凌 亂著 在這個時刻
我想起噴泉 旁的 白鴿 甜蜜散 落了
情緒莫名的 拉扯 我還愛 妳呢
伴妳斷斷續續唱 著歌 假裝沒事了
時間過了 走了 愛情面臨選擇
妳冷了 倦了 我哭了
一開始的不快樂 妳用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停
**************************************
什麼事呢?
聽了...哭了...
我瘋了
妳的繪畫凌 亂著 在這個時刻
我想起噴泉 旁的 白鴿 甜蜜散 落了
情緒莫名的 拉扯 我還愛 妳呢
伴妳斷斷續續唱 著歌 假裝沒事了
時間過了 走了 愛情面臨選擇
妳冷了 倦了 我哭了
一開始的不快樂 妳用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
妳的繪畫凌 亂著 在這個時刻
我想起噴泉 旁的 白鴿 甜蜜散 落了
情緒莫名的 拉扯 我還愛 妳呢
伴妳斷斷續續唱 著歌 假裝沒事了
時間過了 走了 愛情面臨選擇
妳冷了 倦了 我哭了
一開始的不快樂 妳用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢遠了 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停
**************************************
什麼事呢?
聽了...哭了...
我瘋了
2009年5月7日 星期四
@_@ msn 之友有中堅分子 ??!
從ahealu 之blog中
發現我又有新nice name
"msn 之友有中堅分子 -miss luk"
無錯, 我和我的msn 中堅分子-ahealu
每日就是由開工msn到放工
每日豪不間斷!!!
不論是忙到爆燈, 或是得閒到釣魚
不知由什麼時候開始...我的生活變成這樣
其實..我是不想沉淪在msn的世界里架!!!
唉....我又好想轉工啦...........
發現我又有新nice name
"msn 之友有中堅分子 -miss luk"
無錯, 我和我的msn 中堅分子-ahealu
每日就是由開工msn到放工
每日豪不間斷!!!
不論是忙到爆燈, 或是得閒到釣魚
不知由什麼時候開始...我的生活變成這樣
其實..我是不想沉淪在msn的世界里架!!!
唉....我又好想轉工啦...........
為何會這樣的呢?!
被迫痛苦地渡過2年多的時間,
2年半後...再繼續被纏繞大半年
一直在想...
這怨鬼何時會放我一條生路
何時不再對我疲勞轟炸
這一天, 我終於等到了
但這一刻, 卻有點失落
我不是應該開心的嗎??
2年半後...再繼續被纏繞大半年
一直在想...
這怨鬼何時會放我一條生路
何時不再對我疲勞轟炸
這一天, 我終於等到了
但這一刻, 卻有點失落
我不是應該開心的嗎??
2009年4月30日 星期四
今朝...我用了一生最長既時候去攪一個shipment!
自生意不景, shipping resign左唔再請人
我就被迫要寄我跟既客的shipment喇~!!
本來...如只是用fedex...真的是容易得很!
但..是日的shipment..係要用"brinks"(即係揸住支猶如AK47的槍的押運)
只不過是兩對耳環啫~
有否需要用US$300來押運呢??!
是的...人家就是覺得值~ X@X
於是成朝...我花了15min 整shipping invoice
30MIN玩打字機 (因將AIRWAY BILL一定要用打字機打單)
再用了10多分鐘時候PICK貨+包雞皮紙(<--this is also a must!!!!)
最後..亦是我最驚驚的一環....
就是打火漆印喇..仲要打7個咁多!!!
(p.s.本小姐第一次整既時候..都一年前冒事啦..差唔多釀成火警咯!!所以好驚驚!!)
繞釀左10多分鐘...總算安然完成!!!
一個professional既 shipping...其實...只是需要30min就能完成所有程序
但我就花上了個多小時!!!
我深信.....不是我低能
只是這根本就不屬於我的工作範疇!!
但就完完全全感受到每一個人, 每一個位置都有它的用處
職業真的無分貴賤!!
自生意不景, shipping resign左唔再請人
我就被迫要寄我跟既客的shipment喇~!!
本來...如只是用fedex...真的是容易得很!
但..是日的shipment..係要用"brinks"(即係揸住支猶如AK47的槍的押運)
只不過是兩對耳環啫~
有否需要用US$300來押運呢??!
是的...人家就是覺得值~ X@X
於是成朝...我花了15min 整shipping invoice
30MIN玩打字機 (因將AIRWAY BILL一定要用打字機打單)
再用了10多分鐘時候PICK貨+包雞皮紙(<--this is also a must!!!!)
最後..亦是我最驚驚的一環....
就是打火漆印喇..仲要打7個咁多!!!
(p.s.本小姐第一次整既時候..都一年前冒事啦..差唔多釀成火警咯!!所以好驚驚!!)
繞釀左10多分鐘...總算安然完成!!!
一個professional既 shipping...其實...只是需要30min就能完成所有程序
但我就花上了個多小時!!!
我深信.....不是我低能
只是這根本就不屬於我的工作範疇!!
但就完完全全感受到每一個人, 每一個位置都有它的用處
職業真的無分貴賤!!
2009年4月27日 星期一
周身賤格
呢排都唔知攪乜鬼
返工的日子...勁早眼瞓....
仲要第二朝成8點都唔願起身
但一到放假....
仍然是很早就想睡
但到了凌晨時分就會醒
仲早過晨運的公公婆婆=.="""
人是疲倦的..但就是怎樣都不能再入睡
難道...不用腦的日子..真的不能熟睡??
那豈不是要天天都要很痛苦地找些事情傷傷腦筋???
難道...我真的是"周身賤格"一族??
haha...
返工的日子...勁早眼瞓....
仲要第二朝成8點都唔願起身
但一到放假....
仍然是很早就想睡
但到了凌晨時分就會醒
仲早過晨運的公公婆婆=.="""
人是疲倦的..但就是怎樣都不能再入睡
難道...不用腦的日子..真的不能熟睡??
那豈不是要天天都要很痛苦地找些事情傷傷腦筋???
難道...我真的是"周身賤格"一族??
haha...
2009年4月24日 星期五
路..是自己行的
從不後悔自己所做過的事情
別人當了醫生, 是別人的事
不繼續下去, 一定有她的原因
她不是某某的扯線公仔
不是別人說要做A, 她就要做A
她的一生不是為了滿充某某而生存!
即使做了A, 也不是絕對得到A的結果!
她也有自己的決擇
她也不會讓自己墮落
她也很努力令自己出眾點, 有成就點
至少在這3年多的時間,
雖談不上光忠耀祖, 但也不至丟陸家的架!
為何已經是3年多前的事
仍要責怪我??
別人當了醫生, 是別人的事
不繼續下去, 一定有她的原因
她不是某某的扯線公仔
不是別人說要做A, 她就要做A
她的一生不是為了滿充某某而生存!
即使做了A, 也不是絕對得到A的結果!
她也有自己的決擇
她也不會讓自己墮落
她也很努力令自己出眾點, 有成就點
至少在這3年多的時間,
雖談不上光忠耀祖, 但也不至丟陸家的架!
為何已經是3年多前的事
仍要責怪我??
2009年4月20日 星期一
2009年3月28日 星期六
痕
睡到中途...
隻腳開始好痕...
起初..只是"r"一個位...
點知r 下r下...whole 小腿, 腳眼都好痕..
r左幾分鐘之後....大腿會痕起來....
一下子...失控地豪哭...
好辛苦呀~!!!
好似依家又無咁痕...
但...好肚餓.....好想食McDonald >.<
隻腳開始好痕...
起初..只是"r"一個位...
點知r 下r下...whole 小腿, 腳眼都好痕..
r左幾分鐘之後....大腿會痕起來....
一下子...失控地豪哭...
好辛苦呀~!!!
好似依家又無咁痕...
但...好肚餓.....好想食McDonald >.<
2009年3月27日 星期五
空白
不知為何....
平日有很多問題在我腦海浮現
於是.....經常想着..想着....
不論自己一個人食lunch, 去廁所, 入pantry,回家途中.....
但當我來到自己的blog....
呀~寫咩好呢 ???
個腦猶如 turn off左個power咁
空白左!!!
hoho....
點解呢?點解呢??
平日有很多問題在我腦海浮現
於是.....經常想着..想着....
不論自己一個人食lunch, 去廁所, 入pantry,回家途中.....
但當我來到自己的blog....
呀~寫咩好呢 ???
個腦猶如 turn off左個power咁
空白左!!!
hoho....
點解呢?點解呢??
2009年3月17日 星期二
2009年3月2日 星期一
好灰!!!!!
好灰好灰..........
據小導消息.....
減人工呀!!!!should be 7%
then...no more monthy bonus!
OT wont hav double pay anymore (though no need to OT, usually)
cancel 13months salary...(this issue wont affect me, coz my department never hav this benefit)
1 thing ..may consider as a good news~
no needa work on Saturday anymore~
sigh....
is time to look for a new job!!!
even this company didnt fire anybody since it started to run its business in 1960s
things will change!
no one can promise u wont be fired!
I am a grey girl now>.<
據小導消息.....
減人工呀!!!!should be 7%
then...no more monthy bonus!
OT wont hav double pay anymore (though no need to OT, usually)
cancel 13months salary...(this issue wont affect me, coz my department never hav this benefit)
1 thing ..may consider as a good news~
no needa work on Saturday anymore~
sigh....
is time to look for a new job!!!
even this company didnt fire anybody since it started to run its business in 1960s
things will change!
no one can promise u wont be fired!
I am a grey girl now>.<
2009年2月24日 星期二
拖....
本來諗住6月要take晒所有 exams n hand in all essays
但...好似成個一月同二月都無乜睇過d notes
兩份essays既instruction睇都未睇過!!!!!
我好懶呀!!!!!!!!!
give myself a deadline!
September...no later!!!!
但...好似成個一月同二月都無乜睇過d notes
兩份essays既instruction睇都未睇過!!!!!
我好懶呀!!!!!!!!!
give myself a deadline!
September...no later!!!!
2009年2月21日 星期六
十萬個擔心....
媽媽的身體...令我擔心~
豬豬病倒..令我擔心~
自己的位置..令我擔心~
弟弟的事...更令我擔心~
還有.......
但所有的事....我什麼都幫不到手
只懂躲在一角哭....
看.....這無用的我!!!
豬豬病倒..令我擔心~
自己的位置..令我擔心~
弟弟的事...更令我擔心~
還有.......
但所有的事....我什麼都幫不到手
只懂躲在一角哭....
看.....這無用的我!!!
2009年2月19日 星期四
時下令人費解的青年
昨晚飯完, 去了公園散步~
中途.....
看到兩個會動的物體令我的眼睛不自覺地停留在他們身上~
一個男..把一個女壓住...
可能他們發現了我地...
男的...站起來把褲穿好!!
@o@
打野戰很刺激麼????
就算是....都找個隱蔽些的地方啦!!!!
唔好攪到人生眼挑針啦!!!!
很明白情到濃時....會做一些親暱的行為~
但也不應在公眾地方人做lor =_=""
中途.....
看到兩個會動的物體令我的眼睛不自覺地停留在他們身上~
一個男..把一個女壓住...
可能他們發現了我地...
男的...站起來把褲穿好!!
@o@
打野戰很刺激麼????
就算是....都找個隱蔽些的地方啦!!!!
唔好攪到人生眼挑針啦!!!!
很明白情到濃時....會做一些親暱的行為~
但也不應在公眾地方人做lor =_=""
2009年2月16日 星期一
happy weekend
約左成半年.....
終於可以同wing wing n maggie食飯啦~
hehekaka又一晚~
大家愈來愈多爛gap~
話人瘋癲喪既maggie...原來佢自己先至係"瘋癲喪"
成晚唔知點解俾人target左
always笑我豬豬!!!
hoho..唔抵得呀??!
第一個同梁小豬過既情人節~!
感受...一言難盡~!!^^
我什麼物質都不需要...我自己都已經滿足了自己~
與一個人拍拖...不是為了在他人身上得到什麼"着數"
被愛,受保護的感覺...於我來說...是最重要的!!
hoho...
由新年都依家always食..食..n食.....
係時候要努力減肥啦!!!!
終於可以同wing wing n maggie食飯啦~
hehekaka又一晚~
大家愈來愈多爛gap~
話人瘋癲喪既maggie...原來佢自己先至係"瘋癲喪"
成晚唔知點解俾人target左
always笑我豬豬!!!
hoho..唔抵得呀??!
第一個同梁小豬過既情人節~!
感受...一言難盡~!!^^
我什麼物質都不需要...我自己都已經滿足了自己~
與一個人拍拖...不是為了在他人身上得到什麼"着數"
被愛,受保護的感覺...於我來說...是最重要的!!
hoho...
由新年都依家always食..食..n食.....
係時候要努力減肥啦!!!!
2009年2月3日 星期二
有點迷失
剛離開學校的時候....
為了要証明給自己, 証明給身邊的人看我的決擇是正確
每天都把所有精神放到工作上
時間長了...
現在的我....好像有點迷茫...已攪不清自己的去向
眼前的路已續漸看不清....
來到這間個個都等退休的公司...
起初..他們的行為令我費解
但..我想..我也漸被同化了!!!
每天返工等放工!!!!
不想過這樣頹廢的生活呀!!!!
為了要証明給自己, 証明給身邊的人看我的決擇是正確
每天都把所有精神放到工作上
時間長了...
現在的我....好像有點迷茫...已攪不清自己的去向
眼前的路已續漸看不清....
來到這間個個都等退休的公司...
起初..他們的行為令我費解
但..我想..我也漸被同化了!!!
每天返工等放工!!!!
不想過這樣頹廢的生活呀!!!!
2009年1月25日 星期日
2009年1月22日 星期四
教我..怎樣溝通?!
自問對住家庭以外的人
我係好多野講~!!
但係對住屋企人.........
都只是以事論事
換來的...只是被人鬧..叫我收聲!!!!
爸爸說"原來你也很通情達理, 但你從不與家人對話, 誰知呢?大家都只是覺得你孤癖"
與家人溝通???!
我也很想.....只是...從來..我一開聲...就會俾人鬧..叫我收聲!!!!
我係好多野講~!!
但係對住屋企人.........
都只是以事論事
換來的...只是被人鬧..叫我收聲!!!!
爸爸說"原來你也很通情達理, 但你從不與家人對話, 誰知呢?大家都只是覺得你孤癖"
與家人溝通???!
我也很想.....只是...從來..我一開聲...就會俾人鬧..叫我收聲!!!!
2009年1月21日 星期三
久違了的日記
自從無同某某一齊之後..
又被某某force我俾d private 日記俾佢睇之後...
就無寫過blog lu~
數數手指...都nearly 3年啦~
一直都好想寫番...但係又忙 n 懶wor!
today突然心血來潮...開左個blog...又開始寫下野喇~!
呢排公司好少野做...令我不時回想起上份工既忙碌~
day day做到9點幾10點,
每日既生活...就只是瞓醒...執執個樣....趕返公司...non-stop做野..做到lunch都唔洗食...一返工...已經筋疲力盡...always走落樓就跳上的士...返到屋企...食完飯,沖埋涼...就瞓~!
出trip之前....就更忙tim~!!!
對多人既話...咁既working life...一定會好快就resign~!!
但係對我來說....其實我係好愛份工~!
even好忙...但係老細對我都不錯~!!
好多野..only我曉做....好多野我都可以自己攪掂...唔洗驚動老細~!
可能我係個比較好勝既人....雖然我無晒自己既時間, 但係我得到老闆既信心~!
對我來說...這是值得的~!!!
但一個人太被重用...自不然就招人妒忌....而妒忌我的人.....就正是老闆個不知所謂既老婆!!!!!!!
真可笑~!!!
現在...工作雖然不太如意, 但係其他方面...托賴.....都滿意的~!
人就是這樣....有的時候...就覺得不稱心
沒有的時候.....就要妒忌, 羨慕~
如要這樣....為何不去珍惜現在有的事物呢??!
又被某某force我俾d private 日記俾佢睇之後...
就無寫過blog lu~
數數手指...都nearly 3年啦~
一直都好想寫番...但係又忙 n 懶wor!
today突然心血來潮...開左個blog...又開始寫下野喇~!
呢排公司好少野做...令我不時回想起上份工既忙碌~
day day做到9點幾10點,
每日既生活...就只是瞓醒...執執個樣....趕返公司...non-stop做野..做到lunch都唔洗食...一返工...已經筋疲力盡...always走落樓就跳上的士...返到屋企...食完飯,沖埋涼...就瞓~!
出trip之前....就更忙tim~!!!
對多人既話...咁既working life...一定會好快就resign~!!
但係對我來說....其實我係好愛份工~!
even好忙...但係老細對我都不錯~!!
好多野..only我曉做....好多野我都可以自己攪掂...唔洗驚動老細~!
可能我係個比較好勝既人....雖然我無晒自己既時間, 但係我得到老闆既信心~!
對我來說...這是值得的~!!!
但一個人太被重用...自不然就招人妒忌....而妒忌我的人.....就正是老闆個不知所謂既老婆!!!!!!!
真可笑~!!!
現在...工作雖然不太如意, 但係其他方面...托賴.....都滿意的~!
人就是這樣....有的時候...就覺得不稱心
沒有的時候.....就要妒忌, 羨慕~
如要這樣....為何不去珍惜現在有的事物呢??!
訂閱:
意見 (Atom)
